    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Date: Tue, 20 Sep 2022 13:47:01 +0200

    W dniu 2022-09-20 o 12:17, J.F pisze:

    > Nie upieralbym sie.
    > Moze przyspieszyli, bo przed nimi ktos przyspieszyl, a potem sobie o
    > pasach przypomnieli.
    > Moze oni przyspieszyli, a skoda zwolnila - i widac sumę, a to trudno
    > ocenic na szybko.
    No nie, skoda jechała równo podobnie jak szary za nią i nagrywajacy,
    wszyscy jechali w podobnym tempie, to bmw robiło zwody wpierw
    przyspieszając by przed przejściem zahamować.

    > Nie wiem, czy choc raz wysforowali sie przed skode (pozycje zderzakow
    > przednich). Wiec czy to by bylo wyprzedzanie?
    Przecież po dupach widać że nie, nawet się nie zrównali, więc teza że
    wpadli by na wyprzedzaniu na przejściu jest fałszywa, to oni ewidentnie
    próbowali złapać skodę na to.
    Zresztą komentarze pod filmem na FB są jednoznaczne że to było
    'polowanie' i
    redakcja Bielskich Dróg podziela ta opinię i wysłali zapytanie o to
    zachowanie do komendy policji.

    --
    Janusz