    Subject: Re: Lead times
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: "Irek.N." <i...@t...jest>
    Date: Mon, 13 Sep 2021 16:27:23 +0200

    > Covid jest tylko narzędziem, a problemem jest uzależnienie się całego
    > świata od Chin, które teraz chcą pokazać, że są światową potęgą.

    Też mam takie odczucia. Tylko czy przypadkiem właśnie nie strzelili
    sobie w kolano (w skali długoterminowej)? Przecież każdy rozsądny
    producent po takim numerze zadba o wielodostęp (dywersyfikacja
    dostawców), a i na poziomie kontynentów mogą i zapewne wydarzą się
    rzeczy skutkujące pokazaniem 4 liter w stronę skośnych.

    Niby są tak dużym rynkiem, że mogą odwzajemnić pokazaną część ciała,
    tylko czy nie doprowadzi to do separacji gospodarczej?

    Miłego.
    Irek.N.