  • Data: 2021-09-13 17:43:46
    Temat: Re: Lead times
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Sep 2021 16:23:43 +0200, Piotr Wyderski wrote:

    > https://pl.mouser.com/datasheet/2/315/panasonic_1213
    2018_SFN4D-1510098.pdf

    > Bardzo fajny, wysokiej klasy force-guided z izolacją na 2.5kV/4kV/5kV.
    > Istotnie, bardziej specyficzne są już chyba tylko przekaźniki próżniowe.

    Polaryzowany, ale monostabilny ... ciekawe, do czego to sie uzywa.

    Chodzi o te kontrolowane failure modes ?

    > Pani powiedziała, że cała produkcja jest "allocated", to chyba jednak
    > zamawia i może poczekać na dostawę te 2 lata. :)

    Albo wlasnie nie - zamowil, i otrzymuje w terminie.

    Ale naprawde nikt nie ma? w guglu wyskakuje wiele razy.

    P.S. Ale cos mi google jeszcze wynalazlo
    https://automatykab2b.pl/prezentacje/automaticon/aut
    omaticon/2017/47391-finder-bezpieczenstwo-maszyn-i-u
    rzadzen

    Choc podobno zgodne i z ta.

    J.