  • Data: 2022-08-06 19:27:04
    Temat: Re: (Legalne) dekodowanie programów satelitarnych
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/08/2022 15:18, Atlantis wrote:

    > Ewentualnie, jest gdzieś dostępna jakaś względnie tanie oferta, która
    > pozwalałby na dostęp do podstawowych polskich kanałów na satelicie, bez
    > wydawania dużych pieniędzy co miesiąc i wiązania się umowami z dostawcą?
    > Chodzi mi raczej o poeksperymentowanie. :)

    Najlepiej poczytaj na forach o tvsat np tutaj: https://www.sat-4-all.com/

    Obecnie sytuacja jest taka że wszyscy dostawcy parują swoje karty z
    dekoderami więc karta działa tylko z jednym dekoderem.
    Chyba jeszcze Cameleony (stare karty C+) można ogarnąć ale trzeba się
    nakombinować. Tych kart już chętnie nie dają z tego co wiem.

    Jakiś czas temu byli specjaliści co wyciągali klucze parujące z
    niektórych dekoderów Polsatu ale nie wiem jak jest teraz.

    Jest jeszcze opcja modułu CI ale musiał byś mieć dekoder co to ogarnie.

    Kiedyś była telewizja na karte - ale odkąd jest parowanie to musisz mieć
    dekoder lub moduł CI więc to już tanio nie wychodzi.

    Tendencja na świecie będzie taka że wszystko przechodzi na IPTV więc
    operatorzy będą powoli wygaszać TVSAT

    c.