  • Data: 2022-08-06 22:05:50
    Temat: Re: (Legalne) dekodowanie programów satelitarnych
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-08-06 o 16:18, Atlantis pisze:
    > Ewentualnie, jest gdzieś dostępna jakaś względnie tanie oferta, która
    > pozwalałby na dostęp do podstawowych polskich kanałów na satelicie, bez
    > wydawania dużych pieniędzy co miesiąc
    25zł to dużo? tyle płacę za NC.

    i wiązania się umowami z dostawcą?
    2 lata, bez przesady, to nie majątek.

    > Chodzi mi raczej o poeksperymentowanie. :)
    Zapomnij, mam jeszcze karty na pic-ach które udostepniały kartę innym
    dekoderom ale to bardzo kulawo działało a teraz już nie będzie działać
    wcale, za darmo masz dvb-t na naziemnych kanałach ale potrzebujesz
    antenę i dekoder.

    --
    Janusz