  • Data: 2022-08-16 20:49:36
    Temat: Re: Luzy na łożysku
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.08.2022 o 19:56, Marek pisze:

    > Jesteś za tępy nawet żeby pisać a co dopiero tłumaczyć.

    Dobrze oceniasz, to młot.

    A co do łożysk to mają zdecydowanie zbyt duży luz.
    Nie wiem, czy jakakolwiek reklamacja poskutkuje, bo Polskie Normy
    przestały obowiązywać a innych nie ma. Każdy producent ma swoje normy
    zakładowe i w nich pewnie taki luz jest normą.
    Na marginesie, mieliśmy kiedyś w Kraśniku bardzo dobrą fabrykę łożysk,
    ale ją sprzedaliśmy.

    --
    Wiesiaczek - Z DC.
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: