  • Data: 2022-08-17 14:38:08
    Temat: Re: Luzy na łożysku
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 17 August 2022 at 14:25:45 UTC+2, Wiesiaczek wrote:

    > Nic się nie zacięło, tylko Solidarność się dorwała do rządzenia i
    > sprzedawano wszystko, co miało jakąś wartość.
    > Stocznie, fabryki Wedla, fabryki kabli, samochodów... można tak wyliczać
    > bez końca.

    > Mało wiesz.
    > FŁT była jak najbardziej państwowa i przynosiła dochód produkując
    > łożyska na światowym poziomie.
    >
    > Innym przykładem jest fabryka maszyn ciężkich na Białorusi, która jest
    > państwowa i jest trzecim producentem w tej branży na świecie.
    >
    > Takich przykładów jest mnóstwo, więc nie ulegaj propagandzie.
> [...]
    wszystko co panstwowe jest najlepsze, bo panstwo jest największym kapitalistą

    A wszystko od prywaciarza to zlom, bo prywaciarz nigdy nie ma kasy.

    Taki Melon sprzedawał w Tesli autopilota do autonomicznej jazdy i ciągle były wypadki
    az wywalil caly zespół 300 pracowników i wypadków nie ma, bo badziewnego autopilota
    nie ,ma

    Prywaciarz to maly Zenek, czyli biedak
    Panstwo to duży Zenek, czyli bogacz i prawdziwy kapitalista

    Sukces Chin opiera się od 50 lat na panstwowym kapitaliźmie
    i dlatego Chiny sie rozwijają w kosmiczna prędkościa a pozostaly świat syfieje.

    Polska nie ma panstwowego przemyslu, zlikwidowala 10.000 fabryk, zakladów
    produkcyjnych, technoloogicznych
    i dlatego zasyfiala