  • Data: 2022-08-17 21:07:47
    Temat: Re: Luzy na łożysku
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Aug 2022 18:39:13 +0200, Wiesiaczek
    <c...@v...pl> wrote:
    > A próbowałeś kupić łożyska SKF?

    Ogólnie przy tej wymianie to wymieniałem 4 łożyska,.jedno nowe chyba
    bylo SKF i też się gibało. Wymiana była zainicjowana zatarciem
    jednego na osi silnika (kosa elektryczna) po 5 latach użytkowania
    pewnej marki czeskochińskiej. łożysko zatarte obróciło się w
    (oczywiście) plastikowym łożu, więc łoże też do wymiany (plusem tej
    marki jest u nich dostępność schematów i wszystkich części bez jakiś
    ceregieli). Cena łożysk jest śmieszna więc z rozpędu wymieniłem te w
    silniku i w przekładni. Te stare (oprócz tego zatartego) się gibały
    więc myślałem, że już są na wykończeniu. ale jak się okazało, że nowe
    też się gibają to w końcu nie wiem czy było to koniecznie.

    --
    Marek