  • Data: 2023-02-08 18:00:33
    Temat: Re: MERA-400 i "złośliwe" zabezpieczenie a'la DRM
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Feb 2023 17:11:21 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Do PC też można bylo podłączyć drukarkę wierszową.

    Z trudem raczej.

    > Tylko po co?

    Zeby paski wyplaty drukować?

    Bo mozliwosci peceta to porownywalne z Riadem czy Odrą,
    a od Mery wieksze.

    > U mnie z komputera. Wcześniej - z maszyn księgujących.

    No wlasnie te maszyny mnie interesują..

    > Jak ktoś uzywa gównianych narzędzi...

    A jakie narzędzie, z drukowaniem przez Windows, bedzie szybsze?
    Tzn teraz moze bedzie, przybylo MHz, przybylo rdzeni ...

    > Ale o czym Ty? Ja piszę o zmierzchu komuny a Ty o kapitalizmie. Już
    > parę miesięcy później miałem 386 i drukarkę ponad 1000 cps do tego.

    No i co chcesz na tych 1000 cps wydrukowac?
    Milion faktur ?

    Tak nawiasem pytając ... czy na tych "mainframe" ze starej epoki ...
    nie zrobili kiedys systemu sprzedaży biletów lotniczych?
    To chyba tez wyzwanie, biorąc pod uwagę ilosc terminali,
    ilosc operacji, pracę non-stop ...

    J.