  • Data: 2023-02-08 18:14:34
    Temat: Re: MERA-400 i "złośliwe" zabezpieczenie a'la DRM
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Feb 2023 17:09:50 +0100, nadir wrote:
    > Biorąc pod uwagę moc obliczeniową, to byle smartfon obecnie ma
    > nieporównywalnie większą moc niż ta MERA. Więc na bank te same dane
    > szybciej obrobi współczesny klaster niż MERA, ale tak naprawdę wszystko
    > sprowadza się do oprogramowania i jego wykorzystania. Spierdolić można
    > każdy projekt i/lub jego wykonanie.

    No wlasnie - swiat poszedl do przodu i w oprogramowaniu.
    I w technologii.

    Dawniej bym mial strukture powiązaną z rekordem danych w bazie,
    uzyl konkretnego pola, kompilator wyliczyl adres.

    Dzis wczytuje wynik z SQL do DataTable, a pola wybieram przez napis
    rekord["nazwisko"]

    I nikt sie nie zastanawia, ile to kosztuje.
    Na szczescie procesory szybkie, to działa w miare sprawnie ...

    > Zapytałeś na początku jak można było bez myszki i GUI? No można było,
    > dziś też można, nadal, na przykład, "poważne" routery obchodzą się bez
    > obu powyższych przy konfiguracji, i też działają. Że o umiłowaniu do
    > konsoli/terminala przez niektórych administratorów nie wspomnę.

    Nie wiem czy to taki najlepszy przyklad ..

    Ale ale ...
    https://youtu.be/c8eTIJ87Fg8?t=542

    programisci przy pracy :-)

    J.