    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: MERA-400 i "złośliwe" zabezpieczenie a'la DRM
    Date: Sun, 12 Feb 2023 16:35:52 +0100
    <1...@4...net>
    <63e58570$0$19615$65785112@news.neostrada.pl>
    <9569499724$20230210090633@squadack.com>
    <1...@4...net>
    <63e6387d$0$9598$65785112@news.neostrada.pl>
    <1125487599$20230210142837@squadack.com>
    <63e675fc$0$19625$65785112@news.neostrada.pl>
    <6182563544$20230212113619@squadack.com>
    <63e8d6cc$0$9608$65785112@news.neostrada.pl>

    Hello nadir,

    Sunday, February 12, 2023, 1:08:46 PM, you wrote:

    [...]

    > No i co z tego? Po co latać na Pocztę czy do Banku, jak do pracy
    > chodziło się codziennie i na miejscu dostawałeś gotówkę do łapy.

    Najpierw stojąc w kolejce. I po co mi ta góra śmieci w kieszeni? Żebym
    zgubił albo rozpieprzył w 2 dni?

    > Poza tym przy miernej ilości sklepów i jeszcze mniejszym asortymencie
    > zaliczanie kolejnego punktu(bank lub poczta), często nie po drodze, to
    > była po prostu strata czasu.

    Pracowałem w PPTiT, jakbyś zapomniał.

    > No ale nikt nie broni nikomu używać czeków nawet dziś. Masz, używasz?

    Nie. Mam lepsze metody rozliczeń bezgotówkowych. Od kiedy PKO BP
    zaczęło wystawiać pierwsze karty obciążeniowe, nie mam potrzeby używać
    czeków.

    --
    Best regards,
    RoMan