  • Data: 2023-02-13 14:02:35
    Temat: Re: MERA-400 i "złośliwe" zabezpieczenie a'la DRM
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 12 lutego 2023 o 16:44:05 UTC+1 RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > To późne lata '90. Wtedy już karty były mocne.

    Akurat salony samochodowe przyjęły karty jeszcze później niż biedronek (jedna koło
    domu i jedna koło roboty to były dwie z trzech bioracych udział w pilocie - ludzie
    robili wielkie oczy).
    Za duża prowizja, dopiero ustawowe obniżenie IF pomogło - a w sumie to nawet nie
    wiem, może i nadal kartą nie pójdzie, w sumie teraz nie jest tak łatwo o tak duży
    limit - mi dawno temu mbąk proponował "na klik" platynę z 200k.
    A ogólnie najwięcej miałem 60k na jednej karcie - i chyba też łącznie 60k na trzech.
    Więc nie tak łatwo za samochód zapłacić.
    Chyba że po kawałku i spłacać.
    Albo debetówką - w mbąku limity dzienne mam max. 1M ;>