  • Data: 2023-02-13 16:29:11
    Temat: Re: MERA-400 i "złośliwe" zabezpieczenie a'la DRM
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Feb 2023 07:17:10 -0800 (PST), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    koło domu i jedna koło roboty to były dwie z trzech bioracych udział w pilocie -
    ludzie robili wielkie oczy).
    wiem, może i nadal kartą nie pójdzie, w sumie teraz nie jest tak łatwo o tak duży
    limit - mi dawno temu mbąk proponował "na klik" platynę z 200k.

    > Na jednej mogę chyba ustawić max. 1M, na dwóch 500k.
    > I tyle mam.
    > Ale to debetówki, i dobrze, że tyle można, są banki, że nie można.

    Moze i dobrze ale wiesz ... konto ci mogą opróżnic blyskawicznie :-)

    > Jedne tak, inne nie.
    > Niekoniecznie trzeba nadpłacać, można spłacać raz po raz.
    > Ale np. w citku to niestety nie pójdzie - max. limit dzienny dla karty (hmm, chyba
    nie tylko max., a po prostu sztywny limit dzienny, nie można zmieniać - choć coś się
    chyba ostatnio zmienili) to przyznany limit kredytowy - i na raty można płacić
    najwyżej dzień po dniu (a za nadpłatę naliczają kary).

    Chyba sie z kar wycofali, poza tym sugeruję naplatę wykorzystac w tym
    samym dniu.

    Ale jak juz mam placic ratami, to moze prosciej przelewem:

    > W santim można chyba 100k dzienny, jednorazowego nie ma, jest jeszcze jakiś
    miesięczny.

    J.