  • Data: 2023-01-25 21:48:01
    Temat: Re: 'Ma przekonac Warszawiaków ze chca'
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2023 o 20:42, heby pisze:

    > A skad ta iskra?

    Kurwa, z KLEMY. No tak, nigdy byś się nie domyślił, że zaiskrzyła :/
    Tak, nie odłączyłem prostownika i trąciłem kabel. Pewnie gdybym to
    zrobił w garażu podziemnym to by nie wyjebało.

    > I dlaczego w piwnicy? Kto w ogóle mówi o ładowaniu w
    > piwnicy? Mowa była o ładowaniu w garażu podziemnym, gdzie ilosc
    > powietrza jest jak na średnim basenie, z aktywną wentylacją. Zwarcie
    > metaliczne klem może się trafić i bez ładowania. Jak, jako ludzkośc, do
    > tej pory radziliśmy sobie z tak straszliwym zagrożeniem jak zwarcie klem
    > w akku samochodowym?

    Pod zamkniętą maską w garażu podziemnym huragany są i NA PEWNO nie
    wybuchnie. Jprdl.

    > Sporo tych zbiegów okoliczności. Szczególnie z tymi kablami palącymi się
    > żywym ogniem. Ja nie używam szyn kolejowych jako przewodów i w przypadku
    > ładowania moją ładowarką, mam na krokodylku bezpiecznik, fabryczny z
    > resztą. Ale co ja tam wiem o bezpieczeństwie, prawdziwy facet podpina
    > akku za pomocą AGW0000 i układa je na nasączonych parafną gazetach, bo
    > tak najbezpieczniej. Aby potem mieć co wspominać na usenecie.

    O bezpieczeństwie wiesz niewiele ale w ogóle niewiele wiesz, a to, że
    podczas wybuchu jedna z klem spadła i zrobiła zwarcie, to nawet nie
    pomyślisz, bo to dla ciebie niemożliwe...do pomyślenia :) wiele razy o
    tym pisałeś :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>