  • Data: 2023-01-25 23:45:29
    Temat: Re: 'Ma przekonac Warszawiaków ze chca'
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2023 o 12:26, ąćęłńóśźż pisze:
    > Chcesz Warszawiaku, prawda??

    Och nie! EURO 2 nie wjadą do centrum... ojojoj...

    Inna sprawa, że wyłączyli most poniatowskiego z akcji... to akurat
    dziwne... chyba, że będzie dyspensa na Jerozolimskie? Z drugiej strony,
    patrząc co planują zrobić z ruchem tam, to może i chcą poniatowszczaka
    zredukować do mniejszego, bardziej lokalnego ruchu?

    > A ja nie chcę i wqrwia mnie miasto, gdzie nie można swobodnie zaparkować
    > np. przed SOR szpitalnym czy sądem, a co już dopiero dojechać tamże.

    Ktoś ci to obiecywał? Co za podejście. Żądam zaparkowania pod sądem,
    Żabką i restauracją! Najlepiej w wejściu!

    > Ciekawa sprawa jest z LPG, bo on niby czysty (np. w Londynie), a nie
    > wolno parkować pod ziemią. To w sumie obecne elektryki też nie powinny
    > pod ziemią. OIDP w regulaminach wielu garaży jest "zakaz ładowania
    > akumulatorów".

    Zakazy parkowania LPG można legalnie mieć w dupie.