  • Data: 2021-01-14 16:13:20
    Temat: Re: Mądra pani
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Należy powiedzieć więcej. Ponieważ homoseksualna wersja osobowości się
    > utrzymuje na stałym poziomie paru % populacji od kiedy sięga ludzka
    > pamięć pisana (a pewnie znacznie dłużej) mimo tego że jest z natury
    > bezpłodna, musi istnieć silnie korzystna cecha skorelowana z
    > homoseksualizmem. Póki co, nie bardzo wiadomo jaka, choć są pewne
    > spekulacje. Mówiąc prościej, homoseksualizm się opłaca naszemu
    > gatunkowi.

    :) Może to:
    Elton John
    Freddie Mercury
    George Michael
    Ricky Martin
    Boy George
    Rufus Wainwright
    Rob Halford i wielu, wielu innych a to tylko muzycy.

    Co do bezpłodności to bym nie spekulował bo wielu gejów ma potomstwo:]
    Zawsze się dziwię (szczególnie homofobom) że łączą bezpośrednio i bez
    możliwości rozgraniczenia gejów, w pary nierozłączne i doszukują się
    tutaj całego sedna sprawy w seksie, kiedy jednak chodzi w tym o zupełnie
    coś innego ale jak wspomniałem, ten temat nie jest na tą grupę.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>