  • Data: 2021-01-14 19:34:55
    Temat: Re: Mądra pani
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2021 o 14:26, Piotr Gałka pisze:

    > Moja zasłyszana gdzieś (lata temu) 'wiedza' w tym temacie (nie
    > gromadziłem dowodów więc ich nie mam) jest taka, że na tomografii mózgu
    > widać wyraźne różnice (jakiegoś tam małego kawałeczka) między mózgiem
    > kobiety i mężczyzny. Mózg mężczyzny homoseksualnego podobno w tym
    > fragmencie jest po prostu kobiecy.
    > Jeśli to prawda (do tej pory nie miałem wątpliwości) to według mnie ten
    > fragment mózgu swobodnie podchodzi pod nazwanie go cząstką biologiczną
    > decydującą o orientacji i byłaby to podstawa czepiania się tej
    > wypowiedzi. A jakie geny wpływają na powstanie mózgu w akurat takiej
> [...]

    A moja zasłyszana gdzieś (całkiem niedawno) '"wiedza" mówi, że u
    mężczyzn tendencja do homoseksualizmu jest dziedziczona po matce. Jeśli
    więc brat matki dziecka jest gejem, to dziecko ma spore szanse też nim
    być. Strona po ojcu nie ma znaczenia. U kobiet natomiast, jak to u
    kobiet, sprawa jest daleko bardziej skomplikowana. Ale dowodów nie
    gromadziłem...

    P.P.