  • Data: 2021-03-01 15:38:06
    Temat: Re: Mała garażowa firma z produkcją urządzeń.
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka wrote:

    > W dniu 2021-03-01 o 11:23, heby pisze:

    > Ale mieliśmy kontrolę i się okazało, że być może literalnie rozumiejąc
    > dyrektywę to mam rację, ale obowiązująca interpretacja jest inna i do
    > przetworzenia 0kg potrzebny jest 1 zakład.
    > Dla mnie to jakaś inna matematyka, której w szkole nie byłem uczony, ale
    > może i w matematyce są zmiany - kto to może wiedzieć.
    >
    > Zapłaciliśmy jakąś karę, i teraz mamy podpisaną jakąś umowę, za którą
    > systematycznie ileś tam płacimy.
    > Szczegółów nie znam bo nie byłem przy tym.

    He, he, bo to nie chodzi o to czy produkujesz odpady czy też nie ale czy
    masz podpisaną umowe z firmą odzysku :).

    Jakiś czas temu drążyłem temat czy nie mógłbym samemu raportować dwóch liczb
    (ilości i wagi). Okazało się, że do gioś nie można się dodzwonić a w
    Urzędzie marszałkowskim powiedzieli mi, że muszę mieć umowę z firmą.
    No i tak skubią po min. 100 zł na kwartał. Pewnie gdyby były to większe
    kwoty to przedsiębiorcy by się burzyli. A tak to, natrafiając na mur, dają
    sobie spokój i płacą.

    jp

    --
    jp