    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Malowanie mosiądzu na strym zegarze kościelnym - jak
    Date: Mon, 17 Aug 2009 14:41:20 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > To by wamagało demontażu wsztstkich elementów
    > myśałem o paście polerskiej potem podkłąd a potem spray w stylu masiądz w
    > sprayu

    Prościej będzie jak się pomodlić o cudowne wyczyszczenie. Tylko czy zadziała? W
    zasadzie musi zadziałać bo to kościół. Tam w zasadzie. Zadziała na pewno. Ty nic
    nie kombinuj z pastami bo tylko Boga wpienisz. Zmów pacierz i jutro zegar będzie
    jak nowy. Od razu poproś żeby się synchronizował z Frankfurtem. Jak już będziesz
    rozmawiał to powiedz że to ja kogutek Ci poradziłem. I że przydał by mi się
    jakiś lepszy samochód. Bo ten co mam okres świetności ma za sobą. Lubię małe
    samochody. Smart mi się podoba. Nie musi być nowy, jak tam chytry nie jestem.
    Taki dwulatek z dizelkiem. Będziesz pamiętał?