  • Data: 2022-01-11 12:42:52
    Temat: Re: Mały, prosty mikrokontroler
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.01.2022 12:10, J.F wrote:

    > Nie calkiem rozumiem. Potrzebujesz modul DDS, wyswietlacz, sterownik
    > wyswietlacza i uC.

    Wyświetlacz zajmuje inną pulę dostępnej przestrzeni - jest zamontowany
    na płycie czołowej. Pod VFO wygospodarowane jest trochę miejsca wewnątrz
    obudowy, oddzielonego ekranem od głównej płytki. Miejsca jest niewiele,
    dlatego zależy mi na względnie prostym i małym MCU, żeby projektowana
    płytka miała możliwie mały rozmiar i dała się wcisnąć w to przygotowane
    miejsce.

    > Jak wyswietlacz bedzie maly objetosciowo, to latwiej gdzies uC upcha
    Na panelu czołowym przestrzeni jest na tyle mało, że nawet gdybym
    odzyskał trochę miejsca wciskając mniejszy wyświetlacz, to i tak nijak
    nie wcisnę tam PCB z DDS-em. Nie tędy droga.

    > Ale tam jest Atmega 328 - duza nie jest.
    > Szczegolnie w takiej wersji
    > https://www.tme.eu/pl/details/a000005/rozwiazania-ar
    duino/arduino/arduino-nano/

    I od biedy pewnie skorzystam z czegoś w obudowie QFN/MLF. Liczyłem
    jednak na to, że uda się znaleźć coś z jeszcze prostszą aplikacją.
    Atmega328 potrzebuje chociażby trochę kondensatorów filtrujących dookoła.