    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Martwię się
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f97c4be$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f9800a9$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f984a20$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f988ae6$0$564$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 28 Oct 2020 05:59:54 GMT

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Twoje wnioskowanie mnie zdumiewa.
    > Pytałeś czy mam dane na temat skali zjawiska udziału w ruchu
    > samochodów bez przeglądu. Podałem Ci przykładowo z czego można
    > próbować to wyliczać, a Ty na koniec przypisujesz mi chęć
    > przeciwdziałania temu zjawisku.

    Skoro zgadzasz sie ze coś trzeba bylo zrobic, ze nalozone kary są
    słuszne to rozumiem, ze uwazasz iz to jest problem.
    Jezeli ja widze zmiane w prawie która naprawia coś co moim zdaniem nie
    jest problemem to twierdze ze te zmiany w prawie sa niepotrzebne i tak
    naprawde maja komus zrobic dobrze a nie rozwiazac problem.

    > I jeszcze mnie obrażasz,
    > sugerując, że posiadam zestaw negatywnych cech właściwych
    > politykom :-)

    Nie obrazam cie, a przynajmniej miałem nadzieje ze sie nie obrazisz
    takim lekkim zartem z mnostwem emitikonów to podkreslajacych.

    > Tak się zastanawiam, że może kogutek słusznie
    > na Ciebie najeżdża w sprawie tej wody, skoro ty tak głupie wnioski
    > wyciągasz.

    Sprobuj z Zenkiem na ten temat merytorycznie pogadac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,