    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Martwię się
    Date: Thu, 29 Oct 2020 17:32:04 +0000
    <X...@1...0.0.1>
    <c...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <rnbnt6$a4t$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f9ac5f2$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnehed$e8$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f9ae34f$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnepao$522$2$horizn@news.chmurka.net>
    <5f9aee60$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnes42$6nd$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f9afa48$0$520$65785112@news.neostrada.pl>

    On 29/10/2020 17:22, yabba wrote:

    > Normalny pracownik zajmuje się w delegacji pracą, a nie jeżdżeniem
    > samochodem z jeszcze ważnym przeglądem po mechanikach. Samochód może być
    > na delegacji codziennie potrzebny do wożenia np. sprzętu.

    No wiec trzeba sobie zaplanowac czas na serwis. Olej, opony, tarcze tez
    co jakis czas wymieniasz.

    > Można wyjechać też samolotem i samochód zostaje na kilka miesięcy w
    > kraju i nie wyjeżdża z garażu.

    To mozna komus to zlecic, ew. patrz post o mozliwosci odstapienia od
    karania w wyjatkowych okolicznosciach.

    > Czasem jest uszkodzona guma i nic nie słychać.

    To diagnosta tego nie znajdzie.

    > Czyli chodzi o karę, żeby zebrać dodatkowe pieniądze.

    No oczywiscie, ze tak.

    > Kara powinna być za jeżdżenie samochodem bez przeglądu, a nie za
    > posiadanie samochodu bez przeglądu.

    No to przeciez nikt Cie nie ukara jak nim nie bedziesz jezdzil ani nie
    pojedziesz na badania.

    W mojej ocenie powinien :)