  • 1. Data: 2023-01-04 16:06:49
    Temat: Re: Media Expert wyraża chęć odebrania pralko-suszarki...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Pomiędzy kreskami zamieszczam treść m@ila, który
    dotarł do mnie ze sklepu około 15:11 godziny:

    Dzień Dobry,

    Umawiam kuriera po odbiór urządzenia.

    W momencie, kiedy kurier dostarczy produkt na nasz magazyn reklamacji
    zostanie zlecony zwrot środków.

    Proszę o podanie numeru konta.

    Przywędrowała też (około 15:31 godziny) odpowiedź od
    Miejskiego Rzecznika Konsumentów.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2023-01-09 11:39:54
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 4 sty 2023 o 16:06, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]

    > zostanie zlecony zwrot środków.

    > Proszę o podanie numeru konta.

    > Przywędrowała też (około 15:31 godziny) odpowiedź od

    Pralko-suszarka została odebrana ode mnie dziś (09 stycznia) około
    godziny 10:35 bez opakowania, ale wraz z wszelkimi akcesoriami
    i dokumentami, jakie z nią otrzymałem przy zakupie. Bęben
    zabezpieczyłem dwiema blokadami, tak jak zdołałem -- blokady
    są uszkodzone, co już opisywałem.

    Czekam na zwrot zapłaconych pieniędzy.

    Serwisu nie doczekałem się.
    Nowych blokad lub opakowania -- także.

    Zgodnie z androidową aplikacją pralko-suszarka pracowała u mnie
    łącznie 10 minut, ale w istocie mogło to być kilkanaście minut.
    Stukanie słyszałem tylko podczas wirowania a jego natężenie
    i częstotliwość wzrastały wraz z szybkością obrotową bębna.
    Przy najwyższych obrotach stukanie słyszałem w całym mieszkaniu.
    Piszę o wirowaniu pustego bębna -- bez wody i bez ubrań.

    Nie słyszałem żadnego stukotu (nawet bardzo cichego czy bardzo
    delikatnego -- pralka rodziców wiruje co najwyżej z szybkością
    1000 rpm) towarzyszącego wirowaniu ~dziesięcioletniej pralki
    moich rodziców -- prałem u rodziców trzy razy.

    -=-

    Media Expert nie zgodził się na zwrot (niemal nie używanych -- o czym
    poinformowałem sklep) słuchawek, choć była to wiązana sprzedaż i kupiłem
    te słuchawki tylko dlatego, że kupiłem tę pralkę. Cena tych słuchawek
    w innych sklepach była wówczas niższa przynajmniej o 5 zł.

    Zamierzałem kupić nieco lepsze, choć nieco droższe -- Edifier W820NB.

    Kupione w Media Expert Edifier W800BT używałem nie dłużej niż 5 godzin
    i nie noszą te słuchawki widocznych śladów używania. Dołączonych
    do słuchawek przewodów nie używałem. Pudełko ma jedynie rozciętą
    zewnętrzną folię -- jakoś musiałem wyjąć słuchawki z opakowania.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2023-01-14 00:28:04
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 9 sty 2023 o 11:39, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    Otrzymałem w piątek, 13 stycznia zwrot 1773,54 złotych za pralko-suszarkę
    i wniesienie. Ponieważ pieniędzy u mnie nie było do 15:45, napisałem
    do Alior Banku to, co cytuję pomiędzy kreskami:

    Dzień dobry.
    Nawiązuję do reklamacji 953209.
    22 grudnia zgłosiłem reklamację -- żądając wymiany kupionego urządzenia na
    nowe, wolne od wad, co już opisałem, ale przypominam na wszelki wypadek.

    05 stycznia 14:13 otrzymałem m@ilem od Media Express informację:
    W nawiązaniu do reklamacji numer RMA101010310 przedstawiam stanowisko
    sprzedawcy w przedmiotowej sprawie.

    Uprzejmie informuję, iż wniesione żądanie nie może zostać uwzględnione.
    Zgłoszenie reklamacyjne zostanie zakończone poprzez zwrot środków na
    podany numer rachunku bankowego.

    Przepraszam za wszelkie niedogodności towarzyszące sprawie.

    09 stycznia 10:35 odebrano ode mnie urządzenie kurierem zleconym przez
    Media Express

    11 stycznia 13:35 otrzymałem m@ilem od Media Express informację:
    Dzień Dobry Panie Leszku,

    Zgodnie z informacją wysłaną do Pana zwrot środków zostanie zrealizowany
    po dostarczeniu urządzenia na nasz magazyn reklamacji.

    Urządzenie dojechało w dniu wczorajszym i zostanie zlecona dyspozycja
    zwrotu środków.

    12 stycznia 11:12 otrzymałem m@ilem od Media Express informację:
    Szanowny Kliencie,
    wystawiliśmy fakturę korygującą i zleciliśmy zwrot środków do zgłoszenia o
    numerze 02379314643.

    *Zrealizujemy go tą samą metodą płatności, przy pomocy której zapłacono za
    zamówienie, a w przypadku płatności przy odbiorze, na numer konta podany w
    formularzu reklamacyjnym.*

    13 stycznia 15:45 wiadomych pieniędzy u mnie nie ma, choć przelewy do
    mnie docierają.
    (wszystkie bankowe przelewy zlecone przeze mnie nocą z różnych banków --
    dotarły dzisiaj
    do różnych banków pierwszymi sesjami przychodzącymi; drugie przychodzące
    sesje za nami)

    05 stycznia 07:45 otrzymałem m@ilem od Miejskiego Rzecznika Konsumentów
    informację:
    Proszę zwrócić towar sprzedawcy. Po tym umowa sprzedaży powinna być
    niezwłocznie rozliczona.

    05 stycznia 08:42 otrzymałem m@ilem od Miejskiego Rzecznika Konsumentów
    informację:
    sprzedawca powinien zwrócić Panu pełną kwotę jaką Pan zapłacił, w tym koszty
    dostawy towaru. Jest zobowiązany również pokryć koszty odebrania towaru
    od Pana.

    Wiadoma transakcja obejmuje pozycje:

    1713,55 złotych Pralko-suszarka CANDY CSOW44645TWE/2-S SmartPro,
    kod: 365007
    59,99 złotych Wniesienie urządzenia do pomieszczenia/lokalu,
    kod: 805049
    134,45 złotych Słuchawki nauszne EDIFIER W800BT Plus Czarny,
    kod: 474169

    Była to wiązana sprzedaż, ale sprzedawca nie zgodził się na rozliczenie
    słuchawek,
    choć napisałem mu, iże były używane nie dłużej niż 5 godzin, nie noszą
    śladów używania,
    dołączone przewody nie były używane a opakowanie słuchawek jest w bardzo
    dobrym
    stanie -- ma jedynie rozciętą folię zewnętrzną. (bez rozcięcia foli nie
    można wyjąć słuchawek)

    Domagam się od sklepu tylko zwrotu zapłaty za pralko-suszarkę oraz
    kosztów wniesienia
    urządzenia, tj. kwoty 1773,54 złotych.

    Urządzenie dotarło (ponoć do Łodzi -- tak jest napisane na pokwitowaniu
    otrzymanym przeze
    mnie od kuriera) w ciągu jednej doby, ale bankowy przelew nie dociera
    przez wiele dni.

    Nie chcę zwlekać, dlatego proszę o pomoc.

    Leszek Ciszewski w imieniu Danuty Ciszewskiej.

    Pieniądze mogły trafić trzecią sesją przychodzącą -- zostały zlecone
    zewnętrznym przelewem. Po 16 godzinie jeszcze ich nie widziałem.
    Nie przywędrowało też powiadomienie o przelewie, więc moment
    przybycia pieniędzy przegapiłem. Spostrzegłem dopiero około
    21:08 -- idąc do Biedronki na zakupy. (nudziłem się idąc,
    więc zerknąłem do aplikacji)

    *&*

    Rosjanie zajęli Sołedar -- by móc mordować, gwałcić, sycić wszelkie
    pożądania?... Za oknem moskiewski Sylwester? -- chyba ukraińska
    Cerkiew przeszła na zachodni (gregoriański) kalendarz...

    *&*

    W Media Expert nie będę kupował świadomie i dobrowolnie.
    W innych klonach Terg SA -- także.

    Celuję w pralkę Amici -- poza Candy nikt nie oferuje pralko-suszarki,
    którą mógłbym zmieścić w swej łazience...

    https://www.neonet.pl/pralki/amica-wa1s712clisd.html

    U mnie ;) kosztuje raz 1399 pln, raz 1499 pln...
    Ponoć 21 grudnia kosztowała 1277 pln.
    Wiadomą Candy kupiłem 19 grudnia a przywędrowała do mnie 22 grudnia.
    Być może więc straciłem także sporo szmalu -- nie tylko czas i zdrowie...

    Być może ta Amica we środy jest tańsza...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...