  • Data: 2021-01-07 13:27:19
    Temat: Re: ***** Microsoft
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021.01.07 o 10:28, Cezar pisze:

    > pytanie z dupy wziete. mowimy o programach / usługach księgowych.

    no właśnie, ale widzę, że chyba nie miałeś do czynienia z poważną księgowością i
    dokumentami :) Nie ma takiej możliwości, żeby dane nie były są dostępne np z
    powodu braku prądu albo internetu albo wybuchu gazu w biurze firmy. Nie ma
    takiej możliwości, żeby ważne dokumenty opuściły w pełni kontrolowane
    środowisko. Nie ma absolutnie żadnej możliwości, żeby ktoś postronny miał choćby
    cień szansy zobaczyć ważne dokumenty. Naprawdę ludzie chcą mieć poziom tajności
    większy niż służby wywiadowcze, a gwarancję istnienia ich danych wyższą niż
    banki. A historia uczy, że masz tylko to co masz pod własną ręką (np kasę w
    gotówce, patrz grecki kryzys i blokada dostępu do pieniędzy, albo znikające
    bitcoiny po likwidacji giełd), więc zapobiegliwy chce mieć swój sejf, serwer,
    dyski, backupy itp, a nie gdzieś w internecie.

    > A jak już zacząłeś temat:
    > jest taki model samochodu z literką T (i to nie jest Ford) na klapie, który
    > kosztuje majątek i są na niego zapisy. Ten samochód co prawda pojedzie bez
    > internetu ale dodatkowe funkcje będą bardzo okrojone.
    > Chcesz sie pobawić we wrózke i przewidzieć co bedzie za 10lat?
    >

    > c.

    Czyli podstawowa funkcja pozostanie... brak dostępu do danych to jest brak
    podstawowej funkcjonalności w programach, nie tylko księgowych.
    A poza tym jak T zniknie, to miłośnicy postawią sobie swój serwer. Są serwery do
    'alternatywnego' aktywowania W10, to z T też se poradzą.
    pozdrawiam Krzysiek