  • Data: 2021-02-25 15:07:51
    Temat: Re: Miejscowa konkurencja dla chińskich prototypów pcb
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.02.2021 o 14:50, heby pisze:

    > Paczki z chin mam, powiedzmy, ponad 30-40 w drodze non-stop. Mam wiec
    > jakiś wgląd w czasy i faktycznie, w styczniu nastapił jakiś zator i
    > przyszła jedna czy dwie zamiast spodziewanych kilkunastu. Utrzymuje się
    > to do dzisiaj, połowa paczek przekroczyła termin gwarantowany. I te
    > rejestrowane i te byle jakie. Ale kilka dni temu trafiła się taka co
    > doszła, bez żadnego ekspresu, w 1.5tyg z chin. Różnie bywa.
    >
    > Tylko że tutaj był jakiś inny problem. Bo to nie była zwykła paczka,
    > tylko szybsza.
    >
    > Gdyby to było raz, to spoko. Ale kolega, zamawiajacy z chin wieksze
> [...]

    Nieekspres też jest spoko. Nawet potrafią nieco wyjść ponad standard,
    musiałem kiedyś ścieżkę między padami puścić i trzeba było zejść poniżej
    8 milsów - dało się, ale to było jedno miejsce na płytce. No i
    oczywiście mowa o paru płytkach tylko, do przetestowania, skalpelem
    upewniali się że nie ma zwarcia.
    Niestety te 8 milsów to dzisiaj już trochę słabo, ale jak nie trzeba
    dokładniej to całkiem dobra oferta. Potrafią się zapytać czy ta wisząca
    ścieżka to tak ma być czy wywalić, ale nie zawsze. A jak trzeba na za
    trzy dni to tez się da, i to jest fajne.

    Pozdrawiam

    DD