  • Data: 2020-11-24 16:36:49
    Temat: Re: Miernik "identyczności faz", ale sprytnie.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup
    On 24/11/2020 15:58, J.F. wrote:
    >Ba, bywało na wsi, że w pokoju były gniazdka podpięte pod 2 różne
    >trafa.

    Moze sie zdarzyc, ale ja odwrotnie mysle.

> [...]
    >sytuacja jest taka:

    >a) ktoś myślał że ethernet rośnie na drzewach a budynek obskoczy się
    >jednym routerkiem wifi
    >b) okazało się że nie
    >c) na dole nie ma internetu, por^M^M^MNetfliks przerywa
    >d) łomatko, co robić
    >e) remont kosztował pół bańki, nie można przeprowadzić kabla
    >f) większa antena nie pomogła
    >g) ratunku

    >I wtedy wchodzę ja. Klnąć przy tym siarczyście że elektryk na etapie
    >budowy nie poprowadził jednego kable od internetów między piętrami za

    Ja bym tam powiedzial, ze kabelek musi byc :-)

    Ale wlasnie o tym pisze.
    Czyli co - gdzies kolo routerka wpinasz konwerter do gniazdka, po czym
    biegniesz na dol i szukasz ktore gniazdko jest z tej fazy?
    A jak zadne, albo gdzies w kacie, i znow problem z zasiegiem ?

    W nowym budownictwie, to bym raczej namierzyl na ktorych
    bezpiecznikach sa dwa pasujace gniazdka i polaczyl do jednego czy tam
    jednej fazy :-)

    A nie ma jakis kondensatorow, zeby przenosic miedzy fazami ?

    J.