    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <a...@4...com>
    <4dde5da0$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <4de76890$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    <4de769b2$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <4de76e90$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <4de772d4$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <4de776ee$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    <4de7825d$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
    <4de78809$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>
    <4de78955$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Date: Thu, 2 Jun 2011 15:10:14 +0200

    > Oczywiście.
    > Więc po co się bujać w sądzie dwa razy, jak można raz załatwiając wszystko
    > na pierwszej sprawie?

    Nie ma takiej opcji bo sąd nie zajmie się czymś czego nie ma w akcie
    oskarżenia i nie interesują go sprawy rozliczeń poszkodowany - TU. Przy
    okazji zainteresuj się co to jest 'nawiązka' i 'zadośćuczynienie' i dlaczego
    lepiej żeby sąd przyznał to pierwsze.

    > I tak to się odbywa w
    >
    > No pewnie że tak zrobią w większości przypadków.
    > Tylko jaki to ma związek z tym co piszemy?
    >
    > Coś gdzieś słyszałeś, ale nie masz pojęcia o czym gadasz.

    Nie, ja to przerabiałem na sobie od początku do końca bo boksować z TU
    musiałem się przez 8 miesięcy.