  • Data: 2011-06-03 10:29:18
    Temat: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > A skąd wiesz, że biegły powołany przez TU nie zakwestionuje tej Twojej
    > wyceny skoro oni wcześniej robili swoją zapewne rozbieżną do Twojej?

    Nadal nie rozumiesz.
    Nie mówię o MOJEJ opinii, tylko o opinii biegłego powołanego przez sąd.
    To że TU będzie miało inną wycenę niż poszkodowany, to już wiemy, bo autor
    wątku jasno o tym napisał.

    Ale wycena TU spowoduje tylko to, że sąd powoła swojego biegłego, nic
    więcej.
    I ten biegły skorzysta z dokumentów zebranych w sprawie właśnie przez TU.

    I na ich podstawie dokona własnej wyceny.

    > I musi przyjąć Twoją, a nie tą drugą bo?

    Nie ma nic przyjmować, ma przeprowadzić własną wycenę.

    > A pewnie, przeciętnego poszkodowanego stać na to aby przez rok trzymać
    > klamota i nie naprawiać szczególnie jak musi np. dojeżdzać do pracy.

    Byłem w na tyle dobrej sytuacji, że auto jest jeżdżące, a uszkodzenia nie
    przeszkadzają w jego eksploatacji.
    Ale dzięki temu wiem, że biegły wcale nie musi oglądać auta.

    Problemem spornymw tej sprawie nie jest bowiem protokół i dokumentacja
    szkody, tylko jej wycena.