  • Data: 2020-11-22 18:49:05
    Temat: Re: Moc nominalna a maksymalna w... blenderze
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Mirek <m...@n...dev> wrote:

    > Jak nie masz zrobionej głupoty w stylu płyty gipsowe i ocieplenie pod
    > nimi to można spokojnie wyłączyć ogrzewanie na noc.

    Nie można :( Domek jest drewniany, raczej bez żadnego ocieplenia, do tego
    nieszczelne okna i ogromna szczelina między drzwiami. Momentalnie się
    nagrzewa (ma 15m2), ale równie szybko się wychładza.

    Generalnie grzanie tego prądem kosztowo jest bez sensu, myślałem nad kozą
    albo opcją droższą, czyli kaloryfery, pompa CO i piec na gaz z butli (na
    zewnątrz), ale z drugiej strony ja tam bywam tylko w weekendy, a dogrzewam
    się tylko, jak jest zimno, więc nie opłaci się to... a kozy nie chcę, bo
    to zawsze zwiększone ryzyko pożaru i ew. zaczadzenia (choć przez te
    nieszczelności raczej tylko pożaru).

    A czemu płyty K-G i ocieplenie pod nimi to głupota? Pytam, bo będę robił
    dobudówkę (łazienkę i osobną sypialnię) i chcę właśnie tak zrobić.

    > Farelka faktycznie wyje niemiłosiernie, ale wentylator (znacznie
    > cichszy) mam włączony cały czas w nocy po za okresem zimowym.
    > Szum nie utrudnia - wręcz ułatwia zasypianie.

    Mi nawet lodówka turystyczna (taka z peltierem i dwoma małymi
    wentylatorami) utrudnia, dlatego wynoszę na noc na dwór. Woda w akwarium
    też. Musi być cisza.

    > Są nawet na YT filmiki z szumem do spania - samolotowym, kolejowym,
    > morskim, Sci-Fi - do wyboru do koloru.

    Mam dwa takie nagrania (ocean i burzę) ściągnięte, jak chcę się odciąć od
    otoczenia, ale nie mógłbym przy nich spać.

    --
    Na egzaminie z informatyki profesor z widocznym niesmakiem slucha
    niedorzecznych odpowiedzi studenta. W pewnym momencie zwraca się do