  • Data: 2020-11-22 18:43:41
    Temat: Re: Moc nominalna a maksymalna w... blenderze
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    PeJot <P...@n...pl> wrote:

    > Co oznacza że konstrukcja jest *przewymiarowana* i należy ją potanić.

    To prawda -- potanić, ale nie tak, żeby przesadzić (jak tu). Równie dobrze
    mogliby zrobić na styk. Nie kłóciłbym się, jakbym zamiast deklarowanych
    1500 W miał 1275 W. Ale prawie 2x mniej to już oszustwo...

    > Przypominam mówimy o towarze dla masowego odbiorcy, a nie urządzeniu
    > high-tech do ogrzewania stacji kosmicznej.

    To prawda. Cena też jak dla masowego odbiorcy. Pewnie jakbym kupił taki za
    400 zł albo więcej (jeśli takie są), to miałby średnio tyle, ile jest
    napisane...

    --
    - Tatku... a czy jak Mikołaj będzie wchodził kominem, to się nie podpali?
    - Masz rację aniołku. Lepiej zgaśmy ten ogień.