-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Moduł zapłonowy
Date: Fri, 17 Jul 2009 12:38:17 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 24
Message-ID: <h3pkan$t5l$1@news.onet.pl>
References: <h3pbq3$255$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<h3piaa$256h$1@news2.ipartners.pl>
<h3pjtq$kch$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: abpr89.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: news.onet.pl 1247827095 29877 83.8.59.89 (17 Jul 2009 10:38:15 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Jul 2009 10:38:15 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:567519
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Maru" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
news:h3pjtq$kch$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Właśnie w tym problem, że w maluchu zapłon występuje co 360 st.
> równocześnie na dwóch cylindrach (jeden na sprężaniu, drugi na
> wydechu), tłoki są tak samo ustawione. Tutaj jest 2-suw i tłoki
> są przestawione o 180 st. (tak jak. np. Jawa, CZ tylko, że tam
> było chyba wyjście na dwa moduły), zapłon na tym samym cylindrze
> w dwusuwie musi być co obrót, a nie co dwa jak w 4-suwie.
> Problem w tym, że impulsator ma tylko jedno wyjście na moduł, a
> nie dwa, Jeżeli teraz bym to zrobił to będę miał jednoczesny
> zapłon na sprężaniu w 1 cyl. i na ssaniu (poł. dolne) na 2 cyl.
Skoro impulsator ma tylko jedno wyjscie .. to moze w trabancie sa
podwojne iskry ?
A jak wyglada kolo zamachowe ?
W 4 cyl 4 suw jest moze byc wiecej naciec z jednej strony i tak
modul rozroznia polobroty.
Jesli masz tak samo to moze nie jest glupie zastowac cos od 4 cyl z
dwiema podwojnymi cewkami.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.07.09 12:40 Jd.
- 18.07.09 17:41 Maru
- 18.07.09 17:59 Jd.
- 19.07.09 09:41 Maru
- 19.07.09 12:45 BartekK
- 20.07.09 06:03 Maru
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jak sie smazy elektronike z odleglosci kilkuset metrów?
- William Shockley, co-inventor of the transistor
- Gazowy kocioł CO regulacja cyklingu i regulacja pogodowa
- Zamek elektroniczny
- szablon do pasty DIY
- Głośnik potrzebny
- Silikonowy przewód ekranowany
- Wtyk bananowy ekranowany
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- daltonizm
- Mały Linux
- Superkondensator. Czy to się uda?
- Stare filmy o technice
- Zasilanie własnych konstrukcji przez PoE
- Jak działa domofon?
Najnowsze wątki
- 2025-11-07 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-11-07 OBD2 napięcie akumulatora
- 2025-11-06 citek i GP.
- 2025-11-06 envelo - list polecony
- 2025-11-06 Ostrów Wielkopolski => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-06 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-11-06 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-11-06 Ktoś się wybiera?
- 2025-11-05 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-11-05 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-11-05 Warszawa => OSS System Administrator <=
- 2025-11-05 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-05 Warszawa => AWS Cloud Engineer <=
- 2025-11-05 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei