  • Data: 2020-08-13 22:09:06
    Temat: Re: Monitoring dahua, co jest?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.08.2020 08:19, ddddddddddddd wrote:
    > ja bym obstawiał że rejestrator nie wyrabia (karta sieciowa?), pewnie
    > obsługuje kamery np. max 5Mpix, ale np. 8x5Mpix podłączyć nie możesz, bo
    > to za dużo dla sieciówki/procka itp.

    Rejestrator także Dahua 8ch.

    Kompresja H.265+/H.264+/MJPEG
    Bitrate: max. 80 Mb/s (20Mb/s na kanał)
    Możliwość nagrywania/odtwarzania w rozdzielczości 8 MPX
    PRĘDKOŚĆ NAGRYWANIA [KL/S] 8ch@1080P 30fps

    Na fabryce leci do niego 5x 4Mpx (CBR 4096 kbps), czyli 20Mb/s (4 Mb/s
    na kanał) i działa. Moje ustawienia "jak mniemam" tylko zmniejszają
    bitrate to czegoś tu nie rozumiem.

    Skoro to kamera koduje obraz i przesyła zakodowany strumień do
    rejestratora, to po kiego podawanie dla rejestratora obsługiwanej
    kompresji, rozdzielczości czy ilości klatek? Ważne przecież że bitrate
    nie przekroczony.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz