  • Data: 2020-08-13 22:18:54
    Temat: Re: Monitoring dahua, co jest?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.08.2020 09:16, Marek wrote:
    > W moich hikvision zauważyłem, że często są problemy z podglądem przy
    > h265+, właśnie typu "duchy Wyspiańskiego". Ale to może być problem z
    > przeglądarką odtwarzająca strumień.

    Wyczaiłem już że jak się ogląda przez przeglądarkę to przy H264 nawet 4
    kamery na raz mogę oglądać przy 25FPS. Ale zmiana choćby jednej z nich
    na H265 i przeglądarka już przy dwóch na raz zaczyna przycinać, rwać,
    przeskakiwać. Przy 4 to już praktycznie nie da się oglądać. SmartPSS
    sobie jeszcze radzi całkiem. Ale jak ustawie do tego VBR to na
    przeglądarce pojawiają się właśnie duchy i szarości, a SmartPSS zaczyna
    klękać.

    > Generalnie nie używam.
    > Bitrate też nie większe niż ok 2k, nie ma sensu pchać przez sieć tak
    > duże strumienie,.

    Wyczaiłem już że jak się ustawia parametry bezpośrednio na stronie web
    kamery, to ona podpowiada zmiany bitrateu wraz ze zmianą kodowania i
    ilości klatek. Web rejestratora czy SmartPSS tego nie robił.

    > Czy włączony WDR robi u Ciebie efekt różowej poświaty krawędzi
    szybko > poruszających się obiektów? Jak np robisz szybki pan-tilt? Albo
    obiekt > szybko przemieści się przez ekran?

    Włączenie WDR na fabrycznym ustawieniu suwaka (wartość 50), faktycznie
    robi obraz z dupy, przesycony na cukierkowo - ja wymyśliłem że to może
    być dlatego że co najmniej pół obraz na kamerach zajmuje kolorowa kostka
    którą mam "kolory jesieni" - tak wydumałem. Ale jak się pobawić
    suwakiem, to wydaje się on działać jak wartość progowa dla algorytmu i
    przy zmniejszeniu lub zwiększeniu tej wartości obraz robi się normalny,
    tylko cienie rozjaśnione - czyli tak jak ma być.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz