  • Data: 2010-02-22 09:17:00
    Temat: Re: Na "muldzie" pękł mi zderzak
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-22 08:25, Rafał pisze:
    > A czy to czasem w eskotrach/mondeo z tego rocznika są te zderzaki co się
    > sypia na pierdyliard kawałków przy lekkiej stłuczce?
    To chyba to, bo ja na parkingu lekko otarłem pieprz*ny słupek i mi
    zderzak pękł w miejscu styku ze słupkiem - totalna pajęczyna, odpryski
    itp. Dla porównania Fiatem skasowałem kiedyś znak drogowy (znak się
    zgiął, Fiacior wspiął się trochę na ten zgięty znak) i jedynym efektem
    było wyszczerbienie na krawędzi).
    Dołączę się do pytania: spawać to, czy czymś pokleić w domowych
    warunkach (jakaś żywica na macie, czy cuś). Za spawanie koleś pod
    Warszawą zażyczył sobie 80PLN (samo spawania, ja dostarczam zdjęty
    zderzak) - to tak kosztuje?

    Maciek