  • Data: 2022-09-20 07:46:26
    Temat: Re: Napęd elektrotermiczny
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.09.2022 20:21, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Ewidentnie trafiłeś na jakiś badziew.
    > Ja mam u siebie 3 takie elektrozawory - najstarszy z 2013r.
    > https://archiwum.allegro.pl/oferta/wr-3-zawor-kulowy
    -3-drogowy-elektrozawor-1-cal-i3922577316.html

    > i wszystkie działają bez awarii.

    Tylko wszyscy macie siłowniki takie lewo-prawo. U mnie producent
    zastosował zawór taki bardziej jak od podłogówki/kaloryfera - gdzie jest
    bolec do naciśnięcia.

    Poglądowo wygląda to tak https://ibb.co/NNYSbwC - czyli w zasadzie
    standardowo. Całość wisi na ścianie (stąd strzałki pokazujące kierunki).

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz