    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Napijesz się, naćpasz a wypadek i tak by się wydarzył....
    Date: Fri, 21 Jul 2023 15:40:17 +0200

    W dniu 21.07.2023 o 11:12, J.F pisze:
> [...]
    a-peretti-pieszy-z-nagrania-wideo-do-wiezienia-18-07
    -2023

    > A jakby byl trzezwy, to by zauwazyl?
    W nocy, na wysepce z krzakami? nie ma szans, aby zobaczyć trzeba się
    wpatrzeć ale na to nie ma czasu jak się zapierdala 150.

    > Bo moze glina ma racje - alkohol alkoholem, a zawinil pieszy i
    > predkosc.
    Na pewno nie pieszy.

    > Tak na oko, to poslizg sie zaczal troche przed pieszym - czy go
    > zauwazyl i gwaltownie hamowal, czy to skutek jeszcze wczesniejszego
    > omijania barierek ... ale wychodzi na to, ze po pijaku kawał miasta
    Jakiego kuźwa omijania? ślepy jesteś? on w nie przypierdolił i wtedy
    dopiero odbił,
    a że zapierdalał to stało się to co najmniej 100m dalej jak nie więcej.

    > przejechal, moze nawet w dwie strony, to moze nie był az tak bardzo
    > nietrzezwy?
    Przecież na monitoringu jest że kilkaset metrów wcześniej zasiadł za
    kierownicę zamiast trzeźwego kolegi (bo się zamienili kierowaniem). Więc
    jakie pół miasta? przejechał raptem 2 może trzy przecznice i się
    rozpierdolił.

    --
    Janusz