  • Data: 2021-03-24 17:28:27
    Temat: Re: Narzędzia do wizualizacji systemów Embedded
    Od: Adam M <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, March 24, 2021 at 7:15:59 AM UTC-4, Maciek Godek wrote:
    > Hej,
    > mam pytanie,
    > czy znacie jakieś narzędzia do wizualizacji/wizualne środowiska
    programistyczne/notacje wizualne do projektowania systemów wbudowanych?

    > Pytanie jest ogólne w tym sensie, że nie mam bardzo konkretnych oczekiwań. Ideałem
    byłoby jakieś narzędzie, albo przynajmniej standardowa notacja, w której wizualnie
    opisuje się przepływ danych pomiędzy urządzeniami, oraz ewentualnie schematy
    działania samych urządzeń (np. w postaci grafu przejść stanów). Gdyby z tego dało się
    wygenerować działający kod (np. dla jakiejś rodziny urządzeń), to byłoby super, ale
    jeśli nie, to sama ustandaryzowana notacja byłaby wartościowa.

    > Znacie coś takiego?
    Nie jestem pewien czy jest to czego szukasz ale jest to napewno narzedzie wizualne:
    Matlab/Simulink - niestety cena jest zaporowa (chyba ze mozesz dostac licencje
    studencka) - my w naszej firmie placimy za jedna licencje w potrzebnej nam
    konfiguracji prawie $17000