  • Data: 2021-04-09 16:57:54
    Temat: Re: Narzędzia do wizualizacji systemów Embedded
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety nie umiem zmusić Google'a, żeby pokazał do czego Twoja wiadomość się odnosi,
    ale z treści wnioskuję, że może to być odpowiedź do mnie. Czuję się więc wywołany do
    tablicy.

    > Na szczęście
    > nie jesteś moim podwładnym

    Wygląda na to, że to są dwa szczęścia na raz! :-D

    > Nawet rozumiem twój upór - wyuczono cię że pisze się program a jak
    > program już jest to osobną sprawą jest zrobienie dokumentacji.

    Pudło. Ostatnio raczej mam do czynienia z czymś odwrotnym - najpierw powstaje
    dokumentacja a dopiero potem program.
    W sumie to jest chyba najlepsza metoda, żeby nie dochodziło do wypaczeń typu
    "napisaliśmy samodokumentujący się kod".

    > Masz po prostu single core brain - jednowątkowo myślisz i nie
    > rozumiesz że jeden i ten sam byt może należeć do dwóch klas
    > abstrakcji.

    Dwóch? Chyba żartujesz. My tu już nawet ustaliliśmy, że kod jest również poezją. :-)

    > Za dużo Javy
    > za mało C++.

    Musisz tu być nowy.

    > Ale dla złagodzenia objawów przepisałbym
    > na początek po 5 stron z Clean Code Martina. dziennie.

    Jeśli właśnie w ten sposób zdobywałeś kwalifikacje, to zaczynam rozumieć różnice w
    perspektywie.
    A właściwie to dlaczego Martin napisał książkę? Nie wystarczyło napisać kod? Hm...

    Proponuję dla dobra pozostałych grupowiczów podsumować, że w tej dyskusji nie
    ustalono wspólnego stanowiska.
    No chyba że pojawiłby się jakiś nowy punkt zaczepienia, to ja chętnie.