  • Data: 2021-04-10 16:26:12
    Temat: Re: Narzędzia do wizualizacji systemów Embedded
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    dokumentacja a dopiero potem program.
    > Też można: skoro płacą jak za programowanie, to po co pisać
    > program,

    Znowu jesteś w błędzie. To właśnie system rozliczeniowy, w którym płaci się za
    program, prowadzi do tego, że nie powstaje dokumentacja. A tak powstaje jedno i
    drugie.

    > papier (docx) wszystko przyjmie

    Znowu jesteś w błędzie. Ponieważ dokumentacja zaczyna powstawać wcześniej, to ma też
    największą ilość poprawek. To nie jest tak, że tam jest cokolwiek.

    > Najlepiej - MOIM ZDANIEM - jest pisać program i dokumentację oraz
    > testy jednocześnie.

    Znowu jesteś w błędzie, bo z tego wynika, że te trzy rzeczy powstają w próżni. Otóż
    one nie powstają w próżni, tylko na podstawie czegoś. I te zależności wpływają na
    sensowną kolejność wykonywania tych rzeczy. I ta kolejność będzie jeszcze dodatkowo
    zależna od logistyki, np. dostępności sprzętu.
    Istnieje też zupełnia poważna podstawa do tego, żeby testy i program były robione
    niezależnie, co czyni postulat jednoczesności całkiem bezprzedmiotowym. Z grafu
    zależności wiadomo tylko tyle, że kiedyś potrzebne będą zarówno testy, jak i program
    (np. po to, żeby w ogóle można było te testy puścić).

    > Przeczytaj to się dowiesz. Może się zdziwisz ale w tej książce
    > jest też i kod.

    Ale to nie odpowiada na pytanie, po co napisał książkę. Kod by napisał, taki
    samokomentujący, i by stykło. Nie?