  • Data: 2009-07-19 17:04:30
    Temat: Re: Narzędzie do wskazywania drugiej strony otworu
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal pisze:

    > może coś takiego by pomogło:
    > http://allegro.pl/item679867104_multiszlifierka_ferm
    _top_craft_tkw_160n_dremel.html

    > przyjrzyj się tej elastycznej przedłużce..
    > dostępne jest to w każdym markecie budowlanym - możesz pomacać zanim kupisz

    A taka przedłużka ma jakąś fachową nazwę żebym sobie poszukał w internecie?
    W markecie budowlanym byłem i znalazłem taką przedłużkę z tym że
    kosztowało to coś ponad 200zł (fakt że firmowe i wyglądało ładnie), dwa
    że było za wielkie.

    Teraz są dwie licytacje na allegro, ale chętnie bym poszukał w jakiś
    normalnych sklepach, zwłaszcza że na te aukcje to będę musiał 2 tygodnie
    czekać.