  • Data: 2021-01-11 21:53:41
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-11 o 20:35, J.F. pisze:
    > A gdzie jezdzicie - po miescie, czy jakas trasa juz byla ?

    Dookoła komina, wieś i miasto powiatowe. Trasy to tak póki co do 150km w
    jedną stronę i powrót.
    > Ale konwencjonalna energetyke chcemy zburzyc :-(

    Kto chce ten chce, ja bym nie burzył :>

    > A ile to kosztuje w zakupie ?
    W okolicach 160 brutto.

    > I co - fabiacz jakos nie dobija "kosztami eksploatacji" ? :-)

    Fabiacz to wołek roboczy tylko dla mnie, dużym żona obwozi dzieci i
    jeździ roboczo. Układ jak pewnie w 90% polskich rodzin ;)
    Póki co nie dobija, ale już 10 lat mu stuknęło.

    > Musze sie kiedys przejechac i zweryfikowac te wasza cisze :-)

    Kiedyś miałem w d. indeks głośności opon. Teraz już niestety trzeba na
    to patrzeć :>

    > A kawa na Orlenie dobra :-)

    Ale ładowanie już nie darmowe. Ale w sumie 2 razy byłem tylko, mała
    strata :>

    L.