  • Data: 2021-01-11 22:18:22
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-01-11 22:05, Lisciasty wrote:

    > Problem bez sensu. Nic trudnego kupić golasia Dacię, Skodę czy nawet
    > VW, czasem nawet jak się konfiguruje to trzeba dopłacić do elektrycznych
    > szyb :]

    Takie rzeczy o ktorych tu piszesz to w latach o ktorych wspomnialem byl
    zupelny standard w samochodach srednio dobrze lub dobrze wyposazoanych.
    Tylko nie chcialem wypisywac 30-40 ficzerow jak w ogloszeniu sprzedazy.
    Ze fotochromatyczne czy skladane lusterka. Myslalem, ze tu jednak
    wiekszosc ludzi na jakims poziomie jest i wie jak w tamtych latach
    wygladal dobrze wyposazony samochod (nie luksusowo, ale po prostu
    dobrze). Do tej listy wyposazenia mozna sobie tez dodac jakies
    regionalne przystawki - np. webasto dla tych, ktorzy zyja w zimnym,
    podgrzewane fotele, itp.

    Jednak jak widac zawsze trafi sie ktos, kto bedzie rznal glupa dla zasady.

    Zastanawia mnie tylko czemu niektorzy .... wybieraja, zeby robic z
    siebie durnia? No nic, moze za stary juz jestem...

    --
    mk4