    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Date: Tue, 12 Jan 2021 15:35:01 +0100

    W dniu 12-01-2021 o 15:20, T. pisze:

    > 20 tys.
    > I tyle samo będzie jak będziesz sprzedawał.
    > Czyli efektywnie są w tej samej cenie.
    >
    > Przy czym na Zoe można jeszcze dostać 17 tys dopłaty, więc efektywnie mamy 17 tys
    mniej, już na starcie.

    > Przez kilka lat (powiedzmy 3) - kolejne 30 tys taniej, z tyt. różnicy w kosztach
    napędu (liczę tylko 25 tys rocznie)
    > Przeglądy - ze 2 tys taniej.
    >
    > Suma sumarum przez 3 lata wyda się na Zoe 49 tys mniej......

    > Ale auto kupujesz nie w autokatalogu, ale w salonie renault. Tam stoi w
    > cenniku 137 tys. za zoe - chyba że z jakichś powodów podają wyższą cenę
    > :-)

    Od 1,5 roku tak podają, od kiedy został ogłoszony limit (125 tys) na
    dopłaty do aut elektrycznych.
    Renault obniżył wtedy ceny, ale cennik Zoe się nie zmienił, dodali tylko
    stały rabat 24 tys.
    Inni zresztą tak samo - Leaf w cenniku jest nadal o 37 tys więcej niż
    faktyczna cena.

    Na tą chwilę nawet mają jeszcze większe promocje:

    https://promocje.renault.pl/sportowe/zoe

    Cyt:
    "Cena promocyjna 118.900 zł zawiera rabat 30 300 zł i dotyczy wersji ZEN
    z silnikiem R135 z rocznika 2020 w cenie katalogowej 142.900 zł z
    dodatkowymi opcjami (lakier metalizowany i ładowarkę prądem stałym) o
    wartości 6 300 zł. Oferta łączy się tylko z finansowaniem standardowym."

    >Ile można urwać od dealera?

    Podobne auto oferowali mi za 110 tys.

    > Mam Captura 130 KM w wersji bardzo mocno wypasionej - za 92 tys. zł.

    A z jakim silnikiem i czy na pewno ten model?

    No i jak widzisz - suma sumarum niewiele to zmienia.
    Tylko tyle, że zamiast 50 tys drożej, Captur będzie przez 3 lata droższy
    o 40 tys.