    Subject: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5ffc5c17$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <rti65d$q2f$1@dont-email.me>
    <rti6l8$8eb$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rticjc$3ave1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <rtjgmq$2ui$3$Cav@news.chmurka.net>
    <rtl47k$9uh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <rtl4q5$8ii$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rtl6gp$eg7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <rtm63l$u9p$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5ffec723$0$31286$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmhvg$6cn$1$Cav@news.chmurka.net>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 13 Jan 2021 11:44:56 +0100

    W dniu 2021-01-13 o 11:27, Cavallino pisze:

    > Tyle że gdy mówimy o autach za 100tys+, to nawet najtańsze wersje są
    > wyposażone conajmniej dobrze.
    >
    > Owszem, czasem brakuje w std. jakiegoś systemu który by się chciało mieć
    > (jak np. ja chciałbym aktywny tempomat), względnie mocniejszego silnika,
    > ale to raczej nie jest powód, żeby dopłacić 50%....
    > Albo nawet zmienić wybór na auto konkurencji, które dany bajer posiada w
    > standardzie.

    Masz rację. Różne firmy mają różne filozofie konstruowania oferty. Np.
    we wspomnianej skodzie jeśli chce się mieć podgrzewaną szybę to trzeba
    decydować się co najmniej na Octavię (dziś chyba scala już może mieć,
    ale fabia i mniejsze chyba nie). Inną filozofię ma Ford, gdzie do golasa
    można dobrać co się chce i można dzieki temu stworzyć sobie autko na
    wymiar. A przynajmniej tak było jeszcze rok temu.
    T.