  • Data: 2021-01-13 11:27:59
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-01-2021 o 11:10, T. pisze:

    > Swego czasu Skoda chwaliła się, że jest najtańszym autem w Polsce. Ale
    > to była wersja nawet bez radia i żeby zaślepić dziurę w kokpicie (na to
    > radio) trzeba było osobno dokupić plastikowy schowek.

    Tyle że gdy mówimy o autach za 100tys+, to nawet najtańsze wersje są
    wyposażone conajmniej dobrze.

    Owszem, czasem brakuje w std. jakiegoś systemu który by się chciało mieć
    (jak np. ja chciałbym aktywny tempomat), względnie mocniejszego silnika,
    ale to raczej nie jest powód, żeby dopłacić 50%....
    Albo nawet zmienić wybór na auto konkurencji, które dany bajer posiada w
    standardzie.