    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Niski akumulator
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 11 Jan 2022 17:48:29 +0100

    On Tue, 11 Jan 2022 17:28:16 +0100, heby wrote:

    > Tak pewnie zrobię.

    > Jak kupowałem, z pistoletem przy głowie, Centrę 190mm, to niższych nie
    > było. Nie wiem, może 175 to jakiś wyjątek...

    jakas tam rzadkosc
    https://www.akumulator.pl/wp-content/uploads/2021/07
    /Centra_akumulatory-do-pojazdow-osobowych_2021.pdf

    w supermarkecie moze byc jeszcze gorzej.

    A teraz jak chcesz kupic?

    n-akumulatory-4142

    > Tak, już tam zaglądałem, mam kilka modeli spisanych, prawdopodobnie
    > kupię Centrę CB602. Jak znajdę...
    >
    > Czy centra produkuje (ale: *produkuje* a nie rozpakowuje kontenery) w
    > PL? Jak już mam wydać pieniądze, to niech zostaną tutaj.

    http://www.exide.pl/#oferty-pracy
    Chyba jeszcze produkuje. Ale ile pieniedzy zostaje?

    http://katalog.zap.pl/serie

    Zreszta teraz to juz nie poznasz, kto co i gdzie robi :-)

    J.