    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niski akumulator
    Date: Tue, 11 Jan 2022 18:31:48 +0100

    Hello, heby.
    On 11.01.2022 16:36 you wrote:

    > 190 pasuje, ale z druciarstwem w okolicy poprzeczki mocującej.
    > Prawidłowy rozmiar to - na oko - 175mm. Obecnie mam tutaj Centrę
    > CB620 i jest za wysoka, co nie znaczy że nie dało się wepchnąc, po
    > prostu chce usunąć dziadostwo, skoro i tak dogorywa.

    A może poprzedni właściciel coś drutował i mu się podniosła podstawa
    akumulatora?

    Znajomy opowiadał, jak zjebał sklep że mu wysłał jakąś kostkę do
    elektryki, która się okazało, że nie pasuje. Sprzedawca się zarzekał, że
    w tym roczniku nie było innych kostek.
    Po rozebraniu do bebechów, okazało się że poprzedni właściciel wymienił
    całą wiązkę elektryczną na pochodząca z innego rocznika...

    --
    Pete