    From: collie <c...@v...pl>
    Subject: Re: Nowa strona TME
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 14 Nov 2020 10:57:59 +0100

    W sobotę, 14.11.2020 o 00:49, Stachu Chebel napisał:

    > Wersja językowa to małe piwo. Sposób sortowania rezystorów/kondensatorów pod
    względem wartości rezystancji/pojemności to już czysty IDIOTYZM !! Chciałem u nich
    złożyć zamówienie nie tylko na te pasywne "robaczki", ale po kilku minutach
    przeglądania tego burdelu wk...em się i całość zamówiłem w Mouserze. I tyle z tego
    mają. Z pewnością nie jestem jedynym, który tak zrobił.

    Trzeba czytać. Przed wejściem pojawia się ostrzeżenie, podobne do tego
    z Media Markt. Mężczyźni nie płaczą a kobiety nie kurwują jakoś tam.

    PS. Nie doczytałem do końca Twych gorzkich żalów o sortowaniu, bo
    1-liniowe googlenews nie zmieściło się na 24. calowym monitorze.

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi.