  • Data: 2020-11-15 00:35:01
    Temat: Re: Nowa strona TME
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Irek.N. <t...@j...taki.jest> napisał(a):
    > Mam wyłączone przekazywanie informacji o lokalizacji, więc też nie dostaję
    > pytania, ale na banerach jest powiedziane wprost - info o lokalizacji było
    > niedostępne, więc masz międzynarodowo :)

    Źle zrozumiałeś komunikat. Po prostu nie odczytali lokalizacji na podstawie
    geolokacji IP. Strona TME nie pobiera lokalizacji z przeglądarki. Nie
    sprawdza też języka jak zasugerowano tutaj obok. Po prostu korzysta z usługi
    geolokalizacyjnej. Zrobiłem nawet eksperyment i wszedłem na stronę TME ze
    słowackiego IP - miałem stronę po słowacku.

    TME jak i 99% innych stron nie potrzebuje dokładnej lokalizacji. Taka
    informacja potrzebna jest serwisom takim jak te z mapami, rozkładem jazdy
    czy zamawianiem jedzenia.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/