  • Data: 2020-11-15 09:38:14
    Temat: Re: Nowa strona TME
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 15 listopada 2020 o 00:12:03 UTC+1 Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > Twoje narzekanie zabawnie współgra z faktem, że nie stosujesz się do zasad i
    > nie zawijasz linii.
    > --

    No proszę, to tylko potwierdzenie tego o czym tu mowa. Nawet nie miałem pojęcia, że
    linie nie są zawijane.
    Dlaczego? Bo używam https://groups.google.com/g/pl.misc.elektronika . I niedawno te
    mondrale pozmieniały szatę graficzną strony, trochę inaczej pisze się posty. Podczas
    pisania linie zawijane są
    automatycznie (jak np. w Wordzie), więc skąd mam wiedzieć że na innych czytnikach
    tak nie jest?
    OczywistaOczywistość szata graficzna w stosunku do poprzedniej została zj...a.
    Sprawdź na wyżej podanym linku. Linie są zawijane.